Usługi Komercyjne

Dział Usług Komercyjnych- kompleksowa opieka nad Pacjentem

W naszym szpitalu o przebieg Twojego leczenia zadba zespół doświadczonych koordynatorów. Przeprowadzą Cię przez cały proces, dbając o to, aby Twój pobyt w naszej placówce był jak najbardziej komfortowy.

Usługa jest skierowana do Pacjentów:

  • zainteresowanych zabiegiem komercyjnym, pobytem rehabilitacyjnym
  • zakwalifikowanych do zabiegu komercyjnego
  • realizujących kompleksowy przegląd stanu zdrowia

 

Ścieżka Pacjenta – krok po kroku do pełnej satysfakcji

1. Wizyta kwalifikacyjna u Lekarza:

Na początku nasi specjaliści oceniają stan zdrowia Pacjenta i dobierają metodę leczenia. Szczegółowo informują również o spodziewanych efektach leczenia oraz o ewentualnym ryzyku powikłań.
Na wizytę Pacjent zgłasza się z wcześniejszymi wynikami badań oraz konsultacji, które posiada.

 2. Zgoda na leczenie

Jeśli proponowany model leczenia jest zgody z oczekiwaniami Pacjenta, wówczas Pacjent potwierdza chęć leczenia w Szpitalu św. Rafała:

  • telefoniczne: 785 057 870, 785 053 708, 785 050 883
  • mailowo: komercja@scanmed.pl
  • bezpośrednio: spotkanie z Koordynatorem d.s. Opieki Szpitalnej

Pacjent otrzymuje komplet informacji o warunkach leczenia, formalnościach związanych z przyjęciem do szpitala. Otrzymuje szacunkowy koszt oraz zaproponowany/ustalony termin zabiegu.

 3. Potwierdzenie terminu

Termin zabiegu dostosowywany jest do potrzeb Pacjenta. W okresie około 7 dni przed zabiegiem, koordynator kontaktuje się z Pacjentem potwierdzając termin oraz godzinę przyjęcia do szpitala.

 4. Przyjęcie do Szpitala św. Rafała

Pacjent w wyznaczonym dniu oraz o umówionej godzinie zgłasza się do Działu Usług Komercyjnych, gdzie koordynatorzy przeprowadzają go przez procedurę przyjęcia do szpitala. Rejestrują Pacjenta oraz załatwiają wszelkie niezbędne formalności związane z pobytem w naszej placówce. Następnie koordynator odprowadza Pacjenta na właściwy oddział.

Koordynatorzy Działu Usług Komercyjnych: 

E-sklep Umów wizytę top